• Kapılarımızın sac kalınlığı kasa ve kanat 1,2 mm ‘dir.
• İç yapısı izocamlı olup tekparça sac bulunmaktadır.
• Kapılarımızın kanat ve kasaları statik boyalıdır. İstenildiği takdirde uygun modellerde ahşap kaplama yapılabilir.
• Kanat istenildiği takdirde alüminyum serenli yapılabilir.
• Yüzey mobilyalarında çizilmeye dayanıklı laminoks, ultralam, PVC veya multiflex kullanılmaktadır.
• Kapılarımız ayarlı kasa olup ölçüler;
o 17*24
o 24*31
o 31*38
• Kilit sistemi Kale Mono, Kale Kancalı, Merkezi Kilit veya Şampiyon kilittir.
• Kapılarımızın hepsi gizli emniyet kelepçelidir.
• Kapı pervazlarımız bombelidir.
• Kapılarımızda 1. Kalite MDF kullanılmaktadır.
• Kanatlarımız 6mm MDf üzeri PVC, Laminat, Multiflex kaplamalı olup, iç
yapısında çift fırınlanmış fingerjoint birleşimli çam seren kullanılmaktadır.
• Kasalarımız 36 mm (18+18) kalınlığındadır.
• Kasa ve pervaz profillerimiz MDF ve plastik olarak 2 çeşittir.
• Kanat alt ve üsttünde nem almayı önleyen özel alüminyum kapak profilleri mevcuttur.
• Kanat yanlarında yüzey rengiyle birebir kaplamalı özel geçme çıta kullanılmaktadır.
• Yer problemi olan evler için (kiler, mutfak vb.) raylı kapı yapılabilmektedir.
• Kilit sistemi oda kilidi, wc kilidi, barelli kilit şeklindedir.
Garanti Süresi Kapınızı teslim aldığınız tarihten itibaren başlar ve 2 yıl boyunca devam eder.
Kapınız, tüm parçaları dahil olmak üzere, firmamızın garantisi kapsamındadır.
Kapınızın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre, garanti süresine eklenir. Kapınızın
tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda malın
satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar.
Kapınızın garanti süresi içinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde,
işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri
yapılacaktır.
Kapınızın;
- Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızayı ikiden
fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu üründen yararlanamamanın
süreklilik kazanması,
- Tamir için gereken azami sürenin aşılması,
- Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya
imalatçısından birinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumunda
ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.
Bu Kullanım ve Bakım Kılavuzunda belirtilen hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar ve
doğa şartları (yağmur, rutubet ve güneş vb) ile direkt temastan kaynaklanan arızalar, hırsızlık ve zorlama
sonucu meydana gelebilecek hasarlar garanti kapsamı dışındadır.
Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin
Korunması Genel Müdürlüğüne başvurulabilir.